En massa is

Okej såhär var det imorse då. 
Jag vaknade upp och jag kollade ut. Vi körde då genom en jätte tjock is närmade en 1meter tjock is. Jag gick på toa och helt plötsligt blev det tyst. Vi hade kört fast i isen. Inte så konstigt tänkte jag, men jag tänkte inte mer på det och gick ner i köket för att göra det jag skulle som att baka bröd och skära lite och så. 

När jag står där så säger Per kom nu med ut så ska du få se isbrytaren. Jag hänger på för att se detta. Det är ju alltid kul och se nya saker, men tyvärr hade jag inte min kamera med mig så kunde inte ta kort på det. Utan jag ritade en hemskt snygg bild på det hela ;) 

Senare åkte vi vidare och jag gick och hämtade min kamera och tog lite kort ute. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0