Det gick hem

God morgon !

Vet ni vad jag glömde tala om igår för er. Igår till lunch gjorde jag pannbiffar som verkligen gick hem. Dom älskade mina pannbiffar sjukt mycket. Sabina du vet hur goda dom är ;) Sen till middag gjorde jag en laxsoppa och den blev sjukt god den också. Så maten igår gick verkligen hem. 

Jo sen senare så fick jag världens chock. Elin i min klass är också i Kotka. Vilket sammanträffande :D :D Så idag förhoppningsvis så ska jag och vandra av våra båtar och för att ses. Hoppas hon för jag får det. 

Nej nu börjar jag, och dagen börjar inte så bra. Har en massa ont :'(.

Kommentarer
Postat av: carin.wingren

Hejsan svejsan!

Idag e det lördag o jag drack nog något glas vin för mycket i gårkväll,det mås inte alls bra idag.Solen skiner så jag skall ta på mig o gå en liten runda o andas friskluft,kanske blir bättre då,hahah.Jaså du skall gå o träffa en vän idag,vad kul för dig.Då blir det mycket babbel om vad ni upplevt den här tiden på sjön.Försök att hitta på något kul nu då ni e lediga.Jag kanske ritar ner något mera lite senare,måste bara ut en stund.Ha det så kul idag o va rädd om dig,gumman.Kramizar

2010-03-13 @ 13:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0