Det börjar dra sig mot slutet

Nu funkar det igen. Dom hade stängt ner sidan under dagen. Får se nu om dom låter den vara kvar eller inte. Vi har precis passerat Gotland och imorgon vid ett så är vi framme i Lubek. Efter vi har jobbat klart imorgon så blir det en tripp in till stan. Ska faktiskt bli hur kul som helst. Så nu hoppas jag på att vädret håller i sig. 

Ja just nu har jag inte så mycket att säga. Har inte ett hänt något alls idag mer än att vi har lagat mat som vanligt och jag börjar blir mer och mer hyper aktiv. Märks att jag ska hem snart :D:D:D 


Kommentarer
Postat av: carin.wingren

Tjingeling!

Det var ju kul att det funkar igen.Jag tänkte på en sak,om du nu skall iland i Lubeck,tror du att du kan köpa en limpa cigaretter till mig på hamnchoppen,den nya dom byggde för ett tag sedan.Om du vill o har tid givetvis.En limpa Level,röd.Får pengar direkt av mig,om du vill kan jag överföra till dig direkt?????Du kan ju se om det går.Idag e det riktig vår,har varit på Börjes o köpt lite mini påskliljor till att sätta här på trappan till påsk.Det käns väl kul att få se något annat än bara Kotka?Lubeck e en ganska stor hamn,där har jag varit ett antal gånger.På den tiden jag åkte med min förra kille som var långtradarchaffis,tänk vad mycket billigt man handlade på den tiden,helt otroligt.Jaja,du kan se hur du gör,bara en enkel fråga.Ha det gott tills vi hörs.Kramizar.

2010-03-30 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0