Städa idag

Idag blir det värsta lugna dagen för mig. Blir att städa vill jag tro eftersom att jag kommer inte orka med imorgon. Ja jag är slö höhö, nja inte så slö vill jag påstå. Annars så händer det inte så mycket. Becca kommer ju imorgon till mig så det kommer bli en mysig helg. Blir även plugg och fest imorgon vad jag vet nu. Sen får vi se vad som händer.

Nu tycker jag mamma ska ringa mig eftersom jag har sökt henne sen i morse. Suck alltså. Fast det kan ta timmar för mig med att ringa upp.

Nej nu ska jag ta och börja städa!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Mys absolut vännen :) och plugg ska vi också vara duktiga att göra! <3

2010-01-21 @ 16:42:08
URL: http://www.rebeccalodge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0