Somna sent

Nu var det ju ett tag sen jag skrev känns det som. Fast jag vaknade för en timme sedan och har hunnit duschat och läst bloggar. Jag somnade ju inte fören sent inatt eftersom jag inte kunde sova. Ibland har man sina nätter då man inte kan sova. Fast till slut somnade jag och då somnade jag . 

Nu har jag ångest att jag har sovit såhär länge för nu kommer jag inte hinna med skolarbete som gick skit att skriva igår. Det bara gick inte. Så idag tar vi nya tag och försöker. Hoppas på det bästa. Känner inte direkt att det är det första jag vill komma efter med en skoluppgift när hela förra terminen gick hur bra som helst. 

Vad som händer idag ser inte så klart ut. Eftersom jag har ingen aning om vilka som kommer. Jo Ika och trevliga boys. 

Nej nu måste jag skriva vidare på min uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0