Serb när jag blir stor

En helt okej dag i skolan och ja jag kan vara olydig och rymma från lektioner. Vadå jag hade ju inget att göra så jag smög iväg till Ika och senare kom Emma så vi kunde äta och göra vad vi ville höhö. Jag har bestämt mig att konstnär inom bild ska jag inte bli. Jag ska ta och bli serb när jag blir stor. För jag nämligen grym på att dansa sådan dans. Plus jag har dom bästa lärarna man kan ha ju. Aleks och Emilia. 

Vad som händer idag? Ska ta och skriva på det där projektet så man blir av med det. Sen blir det inte så mycket mer än så idag vill jag tro. Bara ta det lugnt och komma i säng i tid eftersom som jag lider av trötthet. Är trött 24/7. Måste ta och göra något åt detta tycker jag är vavavava!?!?!?!?!?


Kommentarer
Postat av: Nickii

Min snygging <3

2010-01-25 @ 16:57:12
URL: http://nickiironnbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0