Nino

Nu har man fixat en del av projektet och resten ska bli imorgon och på torsdag är det sagt, men vi får se hur det kommer att bli. 

Jag skulle ringa Nina när jag kom hem från skolan och jag har ringt henne, men hon svarar ju inte. Nu får hon ta och höra av sig eftersom jag inte hade så mycket tid att prata med henne idag eftersom hon ringde när jag var i skolan. Nina skärpning du höhö. 

Sitter just nu och bara lyssna på musik och fundera på om man ska fortsätta med att skriva på andra arbeten. Bara för detta kom jag på att det är prov i morgon eller är det på onsdag. Får ta och kolla igenom det. Kunde det innan lovat så en del borde ju sitta kvar tycker jag. Den där skolan alltså Man är aldrig ledig så nu vill jag ta studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0