Paranoid Park

Humm... kan ju börja med att jag fick feber under första lektionen så jag drog hem. Slutade med att jag somnade och sov i tre timmar. Nej jag är inte frisk och jag vill bli det nu nu nu nu ! Fast får vänta ett tag till med det gissar jag på. 

Fast innan jag somnade så kollade jag på en film Paranoid Park. Det var den jag och Ika skulle se igår, men den funkade inte så bra. Alltså filmen var bra och så om man tycker om när det typ hoppar i filmen och man får själv fundera ut vad som händer i den. Samma scener kunde visas två till tre gånger. Ja jag älskar sådan filmer eftersom det är min grej höhö. 



Kommentarer
Postat av: jennie

snygg kille;)

2010-02-08 @ 20:21:05
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0