Blir så ....!

Jag blir så arg. Jag förstår inte på mig själv om varför jag sitter och kolla på efterlyst när jag vet att det kan komma upp saker som kan få mig sjukt arg. 

Som nu. 
Det är en kille som påstår sig vara 17år på nätet sen så bestämde han träff med en 13årig tjej. När dom ses så våldtar den här killen den här tjejen. För det första så blir jag så arg på killen som tänker tanken och utför det. Hur fan kan man ens tänka tanken? Sen den 13åriga tjejen. Man åker inte och träffar en kille själv när man är 13år. Jag blir så åhh hur tänker folk ibland. Inget av detta är rätt och framför allt inte hur den där jävla kuk killen som är så sjuk i hela huvudet som inte ens är värld att existera! 

Estelle är arg typ så ursäkta mina grova ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0