Mot Ryd idag

Morgon morgon... (: 

Idag börjar typ alla mina vänner skolan medan jag är ledig fram till nästa vecka. Hur skönt är inte det? Jo det är rätt skönt. Medan mina vänner är i skolan så ska jag åka hem till Ryd och träffa familjen och Ruben. 

Jag sitter här och funderar på om jag ska ta med mig min egna dator eller om jag ska låna mina systers eller mammas. Ähh jag skiter i min för jag behöver den inte till något. Så nu har jag bestämt mig. Jag lämnar den hemma och med andra ord räkna inte med att det kommer vara så aktivt i denna blogg. Får se när jag kommer hem. 

Men vi hörs nästa gång ha det toppen så länge ! <3


Kommentarer
Postat av: jennie

okej:D den va bra:D

2010-04-06 @ 21:57:33
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0