Mot Helsingborg

Ika är min Pelle ^ <3

Idag åker man hem till Helsingborg igen och på måndag börjar skolan igen och det känns ju så underbart att man bara vill tillbaka or not! Man vill tillbaka till båten och leva på den ett tag till. Fast i och för sig så är det inte många veckor kvar i skolan och nu efter praktiken har jag tagit in att det är bal och student och hela kittet. Jag vill verkligen ta studenten nu och framför allt gå på balen fast jag inte skulle det. Se jag är en liten halvrolig person ;)

Ja vi får se vad som sker idag när man kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Tjenare!

Glöm inte bort att städa,städa,städa,städa.

Har nyss kollat klart på Millenium.Fan vad jag älskar den rollen som hon gör i dom filmerna.Så skall man ta hämd på alla äckliga karlslokar.Jaja,skall inte störa dig i ditt städande,tsssss.Kramizar.

2010-04-10 @ 22:40:58
Postat av: Sigveane

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-05 @ 07:52:07
URL: http://sigveane.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0