Estelle är busig

Ojsan vågar man skriva ner i sin blogg att klockan är halv fyra på natten och jag ska upp vid sju för att ta mig till skolan? Nja jag vet ju att min moder läser detta om inte så läser Carin som kommer viska till min mamma och tala om hur busig jag är tihi (A) 

Jaja, första dagen i skolan får bli som den blir hum väldigt vad ska man säga trött eller mer övertrött. Bra start jag har, men ähh det löser sig. 

Jag kom från Emma för ca 30minuter sedan och vi har kollat film och ätit tomat sallad sen snackat en massa om mitt liv då jag bodde i Ryd. 

Nej nu ska jag sova. Ska ju upp om ca tre timmar jag är verkligen busig :D

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Nej,jag skall inte skvallra,lovar.Men lyckatill första dagen i plugget.Skall snart ge mig iväg på jobbintervjuv kan ju hoppas att det går vägen.Ha en trött men bra dag. Kramizar.

2010-04-12 @ 09:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0