Sometime

Ännu en morgon då man vaknar vid fem och benen vill inte ligga stilla. De vill upp och röra sig ut och gå eller vad som. Man kanske skulle ta och börja gå upp då och ta sig en promenad för att må bättre under dagen? Jag vet faktiskt inte mer än att det är sjukt konstigt att jag somnar innan 23 ofta och vaknar runt 5.

Väntar på Elli ska komma. Hon kommer vid 4. Det var de hon sa, sen vet man ju aldrig direkt. Så innan hon kommer ska jag ha hunnit städa på rummet, plugga och hum ja sen var det något mer, men det kommer jag inte på just nu.

Livet är som uppförsbacke som jämt ska jobba sig upp för. Sen finns det dagar då vägen går rakt och allt känns så bra. Finns även dagar då vägen är går rakt ut för.
Idag går vägen rak och jag är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0