Slutade med ett vattenkrig



Jag fick panik när jag hade andingsmaks och sådant på mig när vi gick in en mörk byggnad... :S Jag skrek rakt ut att jag hade panik ingen fattade jag skrek igen och började hoppade. Så frågade Wictor vad det var med mig. Jag bara JAG MÅSTE UT HAR PANIK ! Sen så hoppade jag lite till och började andas sjukt mkt sen kom jag ut och jag bara grät ... Sen efter fick jag veta att dom bara trodde jag skojade och att Stoffe fattade att jag menade allvar när han hörde hur jag började andas. Som vi har skrattat åt detta och som vi har skratatt åt att dom har försökt skräma mig och en massa xD

Ja vad ska man säga om dessa tre dagar.
Sjukt roliga dagar. Ingen panik i fredags med en ett vattenkrig slutade det med.

Nej nu ska man ta och dra och göra något. Jennie och Becca är hos mig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0