Not so god

Jag har ont i halsen! Detta är verklige INTE bra. Jag får inte bli sjuk nu. Då dör jag. För måste fixa Brandorama.

Rödykning står på schemat idag och jag har inte med mig min kamera. Vill inte förstöra den de första jag gör.

Igår var man ju också på Brandorama och då skulle man känna på hur det var att ha på sig tuben och hur det käns att andas i dom under tiden man höll på med saker fysikt. Detvar kul, men svetten rann och det kommer den verkligen att göra idag!

Nej nu ska man ta och dricka mer vatten, peppa sig för att fixa det och hoppas påatt halsen inte blir värre för det var exagt såhär det började då jag hade halsvirus i över 8veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0