Läkan

Nu sitter jag här igen och det är sådant jag inte borde göra, men nu gör jag det. Ska snart ta och springa ut till bussen och försöka hitta till läkan. Jokke förklarade väldigt bra så ska ju hitta. En sak vet jag om. Jag är trött, men vill inte sova. Föresten hoppas på att läkan även kan kolla upp mina utslag så jag slipper gå till en annan läkare.

Just me,

Det är som att jag ibland vill explodera av allt jag har inom mig. Sker som jag inte kan sätta ord på saker som gör ont, men jag har faktiskt ingen aning om vad det är för något. Märkligt jo tack jag vet, men så är det ibland att jag inte vet redigt vad det är som spökar inom mig. Fast förr eller senare vet jag och det är då jag låter det komma fram.

Ha en bra dag så hörs vi säkert när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0