JAG LEVER !

Hej alla glada där ute :D Nu tror jag ni blir glada av att se att jag faktiskt lever! Vill ni veta det är mindre än 5veckor kvar tills jag kommer hem igen och detta känns som en evighet! Fast jag fördriver min lediga tid med att spela lite pingis med Jens och jag börjar bli en aning bra på det. Fast aa han väljer att börja senare och och sluta senare så jag är lite ensam då han jobbar. Fast det får jag ta.

Från det ena till andra så är det alltid något att göra i köket och jag har lärt mig en hel del och framför allt lärt mig använda en fantasi när det gäller att lägga upp saker.

Ska kolla senare ikväll eller när vi kommer till Kapellskär om det går att koppla upp sig på sin egna data så man kan sitta en stund vid msn ockå.

Fast nu ska jag ta och dra och springa lite runt på båten.

HALLÅ ! Jag saknar "resten" en himla massa och vill bara träffa dom just nu. HÖR av er vett jag (A)

Sen så saknar jag min Ruben så jag dör <3
Plus Jennie och alla ni andra ! <3

Jacke! Jag ska krama sönder dig när jag kommer hem! <3

Kommentarer
Postat av: jennie

SAKNAR DIG SOM IN I!!!! AAAHHH<333

2009-10-01 @ 00:10:38
URL: http://venusdoom.blogg.se/
Postat av: Mimi

jag ser din båt varje dag! :-) hehe hoppas du har en rolig praktik!

2009-10-01 @ 08:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0