En massa babbel

Precis kollat film och just nu sitter jag och bara väntar på att man ska somna eller något. Skulle ju plugga, men så långt har jag inte kommit. Jag somade och sen kom Bodil och väkte mig och sa att hon hade lagat mat och jag fick äta också om jag ville. Det var en linsgryta mumma för magen. Fast jag har haft ont i magen sen jag började med pencelinen. Bara några dagar till nu.

Klockan är halv elva och helt seriöst så funderar jag på att gå och lägga mig eler poppa popcorn or something. Jag har bara ingen aning om vad jag ska göra, inga roliga inne på msn och jag har tråk. Därför ska man ha skola så vet man att man måste sova och hela kittet. Nu är det helg. Fast ska på 18års fest imorgon och förhoppningsvis så hinner jag åka hem nästa helg eller något liknade. Bero på helt enkelt när man ska mönstra på båten.

Så nu har man babla klart här och ska avsluta detta.

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0