Sova

Jag är mega trött och vissa saker kommer jag aldrig förstå för det förstår inte andra heller.

Jag har kommit fram för länge sen att det är alltd något bråk, tjabb eller något annat i mitt liv dagligen. Hur det kan komma sig vet jag inte riktigt. Kan det ha med att göra att folk inte kan lyssna vad man säger så allt blir värre? Kan vara. Det är inte några bråk, tjabb eller dylikt som får mig att förlora folket utan mer att det är en irrtation från mig som gör att jag drar mig undan och sen hör av mig. De som känner mig ta inte illa vid utan vet hur jag fungerar. Nog om detta.

Jag somnade ganska så fort när jag kom hem. För en gång skull så har jag inget jag MÅSTE göra idag så jag passade på att vila ut och verkligen försöka släppa allt.

Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0