Anna Anna Anna

God morgon alla glada där ute!

Sitter i Annas rum och hon har tagit min mobil och spelar medans jag sitter här och skriver och lyssanar på musik.
Jag har haft värsta konstiga drömmarna inatt. Fråga mig inte vad dom betyder, men jag tror nog vad de betyder.

Jag vill bara säga att jag är verkligen inte som någon annan så varför ska jag nu vara så nojjig för? Det är ju ingen mening ju. Det är då allt blir fel. Nu får jag ta och skärpa mig och bli mig själv och inte vara som alla andra.

Anna: Jag får det aldrig rakt! Det blir det lutnade tornet i Pisa!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha nej jag får det aldrig rakt :P Turning torso också, men ja sluta vara nojjig för vi vet båda att det kommer bli bra!

2009-11-14 @ 15:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0