Vi kör på det

Från och med nu Sara ska vi vara i skolan till 100%
Lycka till för oss :D

Pratade nyss med Jacke i telefon. Hon är happy för att jag är aktiv i min blogg igen.
Är ni lika glada som hon att jag ar börjat skriva igen? :P

Efter ha vait sjuk i sju veckor så blir det mycket skola och ta igen en massa man
har missat. Ta igen och umgås med sina vänner och så. Som jag har sagt innan
datan har inte varit något stort fean för mig under tre månader typ. Fast nu är jag
tillbaka och ska försöka göra mitt bästa för att hinna med allt man ska ta och göra.
Skolan, vänner, bloggen, familjen osv. . 

Vad som händer idag? 
Idag blir det en kompisfri dag tror jag om inte Jennie dyker upp senare. Denna fria
kompisdag blir det att plugga och kanske prata med Becca i tele (A) Om hon då
vill säga ringa mig :P Vi får vell se när det gäller det :)

Det blir samhälle och historia. Skriva ett mail till min ena lärare och höra när man
ska ta och göra ett prov eftersom jag missade det i veckan elle mer glömde bort
det. Låter inte så bra, men snart så har jag det gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0