Väla och vadå kul ?

Tack för kommentaren :)


Idag har verkligen varit skratt och åter skratt.
Dagar som denna har man inte känslan av att flytta hem. För dagar som idag är
så sjuk underbara när man får vara med sina vänner och verkligen släppa loss
och skratta så man håller på att dö.

Idag har man varit i skolan där man somnade. Tur att man bara hade ett prov
och sedan sluta :)
Väla sedan med underbara flickorna. Berlina, Carro, Elli, Jennie och Johanna :D
<3 Puss på dom :D

Berlina, Elli, Jennie och Johanna fatnade i  en butik och spelade GH medans jag
och Carro handlade lite kläder.





Jennie jag lovar vi har värsta dampet och jag ska bo hos dig. Jag säger bara
DET TYCKER VI ! <3

Haha nej guuuuuud säger jag bara jag pallar inte mig själv snart. Jag skrattar
åt mig själv. Kan man verkligen det ?


Kommentarer
Postat av: Jennie juhlin

ja e bäst:d heeehehehe

2009-05-07 @ 23:30:25
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0