Ta en promenad

Söndag idag och vart ska man börja?

Dagen slutade igår med att man var ute och gick som vanligt.
Ja vem ska man nu ut och gå med när Becca åker hem idag?
Ingen att gå med ner till havet och bara sitta där, hoppas jag
överlever som sagt var ;)

En promenad när humöret är som sämst kan verkligen göra
det bättre. Man går där och går ut sin ilska och tårana kommer.
Hoppas det löser sig.

Tänk på det mina läsare att när ni är arga eller på dåligt humör.
Ta på er ett par sköna skor och gå ut och gå tills ni inte orkar
gå längre. Eller gå till ett ställe där ni känner att ni får vara ifred
ett ställe som ni trivs med och bara spändera tiden där tills
allt känns lite lättare. På detta sätta så slipper man ta ut "ilskan"
på någon som inte ska ha den.

Kommentarer
Postat av: rebecca

2009-05-24 @ 11:34:41
Postat av: Anonym

Pestelle du klarar det :) ! <3

Jag är bara ett samtal bort (a)

Älskar dig så min älskade vän !! <3

2009-05-24 @ 11:35:23
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0