Ojdå ?

Haha så rolig jag var nu då ?

En sak vet jag om. Jennie är sjuk glad idag. För hon skrattar verkligen åt allt.
Jag är mer trött precis som Anki. Vi alla kollar film och Jennie leker bara
jobbig tror jag .P

På tal om det. I fredags så frågade alla vad jag hade gjort av min skåning.
Svaret var det att hon övergav mig för en fjortisfest istället. Bajs på henne.
Eller hur? Så tycker vi :D

Idag har man varit på praktik och efter det så mötte man upp Nino (Nina)
och åkte hem till mig och plugga. Som alltid är det roligare att plugga två.
Visst Nina? Haha svampar, bakterier och alkohol. Man kan då alltid få
sig ett skratt.

Nu har man tänkt kolla klart på filmen  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0