My är cooool

Nu har mamma vaknat tilll liv och är ute och håller på.
Så nu ska man ut och störa henne och höra vart det
var jag skulle plantera de där blommorna.

När mamma vaknade idag så berättade mamma att det
var en 14årig flicka som hade blivit våldtagen på ett
nattåg i en sovkupe av två stycken män i 50års älderna.
Så sa mamma nu får du inte åka själv i tåget och det
är bra att My ska med dig upp till Mormor&Morfar. Då
bara skrattade jag och sa att det är ju bra att hon ska med.
Min lillasyster är fan kung :D haha , Hon är cooooool !
Så passa er nu alla galna gubbar ;) För här kommer
jag och My :)

Jag verkligen längtar tills vi ska åka och få umgåst med
lillasyrran själv :D Vi kommer då äga Norrland där uppe
på berget . :) haha , VI ÄR FAST ! xD

Ojsan klockan rinner iväg och jag måste ut och hjälpa.
För jag ska mest troligt övningköra till Körrebo (Kurrebo)
Jippi .:D


Sis och jag 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0