Frukost med mamma

Att äta med mamma är alltid bäst. Det är då vi pratar.

Idag pratade vi om vänner.
Det finns en vän som lägger allt på mig när det gäller
vissa saker. Vissa stunder undrar jag om det ens är
lönt, men så tänker jag att inom sin tid så kommer det
hända vilket fall som helst.

Jag vill bara att man ska kunna stå för det man gör.
Vissa gör inte detta och ibland undrar jag om är värd
det eller inte.

Aja slut diskuterat. Fick nyss sms av Jennie :D
"Haha Andreas sover hos mig nu haha"
Det är ju så att Jennie är på praktik och hennes
kille sov hos henne inatt och nu är han hemma själv
hos Jennie :P .
Jennie är så gullig :D <3

Jo då mamma och jag åt frukost så började vi diskutera
min känslor. Mor min har kämpat med mig att jag ska
prata om mina känslor sen jag var tre år. Istället för att
tala om hur jag egentligen känner så beter jag mig på
ett specielt sett. Min mamma kan läsa mig som en uppen
bok. Så kom vi in på killar. Som alltid kommer mamma
på när jag gillar en kille. Men jag vill inte göra känslorna
verkliga för mig själv, för vill inte bli sårad. Och det är just
detta mamma vill att jag ska jobba med att erkänna
känslor för mig sjäv och våga säg hur jag mår osv.
Fast när det gäller killar har jag alltid varait den som
hållt tyst om jag gillar någon eller inte, men på senaste
tiden så har jag börjat säga det till folk.
Och ja jag gillar en kille : D


Kommentarer
Postat av: Jennie juhlin

klart jag e gullig:D

2009-05-20 @ 17:06:55
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0