Från skolan

Jag kom till skolan för jag tänker inte betala allt :D

Har just nu trafik och jag klarade änne ett prov :D
Nu väntar jag på att Nina ska blir klar med provet
så man kan gå till resten av folket så man kan få
äta lute ris med korvstroganoff. Ja det får slinka
ner i min lilla mage tycker vi.

idag så får vi se ifall Jacke ringer och säger att
vi ska leka. Om inte har jag inget planerat. Så
vi tycker att Jacke ska ringa mig och säga att
vi ska vara :D <3 <3

NINA BLI KLAR NU !
Haha , nej jag ska inte stressa henne ;) Nu ringde
någons mobil och nu är det dags för mig att dra
för Nina är klar om fem frågor :)

HOPPAS hon klarar det :D

ha det så hörs vi kyss på dig ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0