Buffe

Hemma hemma hemma hemma HEMMA.

Ska försöka ta och sätt mig ner idag lite senare efter maten
och planera buff'en till min systers studen. Jag har fått det
ansvaret att fixa allt som gäller med mat att göra. Känns
mycket bra det :D Så de på pappas sida och pappa får se
hur duktig jag är i köket =) haha Vadå skryta ;)

Jag har fått hur mycket beröm som helst fårn min praktik
att jag är sjukt duktig och allt. Ena stunden känns det inte
som jag ens bryr mig och det är då jag är nere men som
just nu känns det hur kul som helst och jag verkligen vill
detta.

Folk har alltid sagt hur duktig jag är i köket, men jag brukar
aldrig säga att jag är det. Jag är rädd att skryta om det, men
inom mig vet jag om att jag är duktig. I skolan blir jag så
osäker på vad kan och inte kan. Sen när jag är ute på praktik
och här hemma då vet jag vad jag kan och inte kan.

ÄNDRING där va :P

Nej nu ska jag upp och handla eller vad nu det var jag skulle
göra :P


Kommentarer
Postat av: rebecca

När man är så bra som du

är så fåår man skryta ;) haha <3

2009-05-17 @ 08:58:34
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0