dött!

Nej det är för tomt och dött här så nu skriver jag lite här tänkte jag! (Rebecca!)

Fröken Estelle är hos mig här nu men snart lämnar hon mig och åker så långt ifrån som det bara går :O dumma flicka! Tänk jag hade kunnat följa med, men hade ju några anledningar  till att jag inte gjorde det. Bajs skit i det! Kommer säkert fler chanser i världen!

Vet ni vad :D Estelle ska hålla min bröllopsbukett när jag gifter mig - min made of honer, eller hur de stavs ska hon bli. Datum vet jag inte än, men det kommer väl om si så där 10 år kanske? Om inte tidigare, beror ju på vem man har i sitt liv!

Nu tjatar tanten på mig att vi ska se film. Hon ser aggresiv ut med sin banan i handen så bäst jag går och kollar film med henne.

Estelle, du är dum för du åker ifrån mig men jag älskar dig ändå (a) hoppas det inte gjorde så jätte mycket att jag skrev här i din blogg (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0