Tre år. . .

Jag försöker inte tänka på det, men det är inte så lätt.
Jag tänker inte, men någonstans är mina tårar på
väg att komma fram ändå.

Jag önskar mig någon som kan hålla om mig i sin
famn.

Seriöst tankar tar död på en. Man vill inte tänka och jag
tänker inte berätta för er eller gå in på det som hände
för tre år.



Idag efter vi hade tagit det lugnt på hela förmiddagen och
dagen så drog Anna och jag till havet och badade. Det
var en massa varmt i havet. Ni som känner mig vet om
att jag inte badar. Kan ni tänka er jag badade sjuk
mycket idag och allt gick hur bra som helst.
Efter vi hade badat åt vi lite mat nu är man hemma hos
Anna igen.

Jag vill bara komma iväg vecka 32!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0