Som man själv är

Jag säger det igen

Vad gjorde man för fel?
Jag råkade bara var en vän. Fast tydligen ingen vän som du ville ha.
Krävande eller vad det nu än det var. Fråga ingen vill inte ha något
svar.

Man glömmer ofta det bra man får höra här i livet.
Idag påminnde mamma mig om en bra sak.
"Så som är själv dömmer man andra"

Det stämmer verkligen.
Så som jag är själv dömmer jag andra. Fast tyvärr är det inte många
som är som jag och kan förlåta och ge en chans. Kan låta ego, men
jag vet folk som har bestämt sig om man blir sårad eller när uppförsbacken
blir för brant så ger man upp och strävar hellre emot. Varför sträva emot
när det är så mycket lättare att gå framot än bakåt?
Man förstår sig inte på alla och man ska inte helle göra.

En vän sa till mig idag när jag frågade varför jag ville ha tillbaka en vän.

"Jag vet inte, efter det den personen har gjort dig så vet jag faktiskt inte,
men personen är underbar"

När hon sa så insåg jag verkligen. Man vill ha kavr de vänner som är
underbara och denna personen är verkligen underbar.

Jag är nog inte det tillbaka...


Ibland önskar man att det alltid var såhär

"Va fint skrivigt :) skönt att du känner dig mer självsäker nu och mår bättre. och jag kommer inte försvinna så du behöver inte oroa dig :) <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0