Måstes

Ojdu mamma inte på bra humör. Detta är för att hon har pms.
Alltid såhär en gång i månaden. Hon får för sig att sura och
komma på en massa saker hon kan vara sur över. Fast jag
kan hålla med om att jag kanske borde ta mig ut och se vad
som ska göras. Fast jag är så slö så att jag orkar inte.

Jag är ganska så slö med det mesta tycker jag. Liskom orkar
inte med något. Käns som man vill ta hit någon vän. Eller som
det var innan när man var i Ryd om sommrana. Man var med
sin bästis var och varanna dag. Nu är det inte så. Nu är det
knappt en vecka kvar tills man ska hem till Helsingborg. Hem
hem nja det vet jag inte. Jag ska till Jennie och se vad kul
man kan hitta på där. Vi får väl la se. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0