Kuckelikuuuu

Ska ta och dra omca 30 min till mit käraste jobb. En Estelle kantarell kommer att däcka så skönt  sen när hon kommer hem. Min natt har varit den sämsat på länge. Vaknat var och varannan timme och till detta lägger vi till att jag inte kunde somna fören vid ett och jag gick och la mig vid halv elva. Alla älskar vi ni är vi inte kan somna när vi går och lägger hos.

Sitter just nu och tuggar på det sitsta på min leverpastejmacka med smögåsgurka på. Är ganska så mätt men ska ha ner den så man orkar med dagen. Man ska ju jobba till kvart i sex idag.

Jaqueline i miss you sååååååååååååååååååååååååååååååååå mkt ! <3 Och mer <3 <3 <3 <3 <3

Och vi alla älskar min svengelsa såklart ;)

Kommentarer
Postat av: jaqueline

MISSUTOOOOOOOOOO!!!!!!!! Vi SKA rymma :D<3

2009-07-17 @ 09:54:52
URL: http://jaqlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0