Rottne och imorgon!

Som sagt så var jag i Rottne igår med Becca hemma
hos hennes kompis Alexandra :) Det var mys mys.
Vi spelade singstar och kollade på film sedan inatt
så kollade Becca på hockey och jag kollade tills jag
somnade. Mega trött! Frågan är hur jag ska komma
upp på torsdag men det fxar jag :)

Har verkligen sagt hela dan och natten OCH hela dan
igår att jag fryser. Nu börjar det bli varmt och nu är det
kallat om min tår ;) Fattar inte hur jag kan frysa så mycket.!
Har alldrig gjort det innan och nu gör jag det . :O
Det var mellan -15 till -20 grader igår :O

Imorgon blir det hem till Helsingborg och det blir inta att
träffa min pojk innan jag åker . :/ Jag hoppas jag verkligen
att jag snart kommer igen! När jag kommer hem imon då
så ska jag packa upp och tvätta kläder om det finn tid i
tvättstugan sen måste jag handla och pugga. Ringa Jennie
och Jacke som jag har lovat när jag kommer hem. Så ja, vi
får allt se vad som händer mer imorgon då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0