Gårdagen ett stort PLUS

Gårdagen :D

Igår så var det en trött, mysig, skoj och trevlig dag :D

Okej vi kan ju börja med att Jennie hon ja hon sov
hemma hos mig. När klockan ringde igår så flög
jag upp :O Två min efter fick jag sms av Alex. Han
sa att det var snö ut! :O Sådan panik jag fick. !
Vill inte ha snö ! :O


Så jag och Jennie drog till skolan i det iskalla vädret
Väl på Parapeten fick vi veta att jag skulle ha två bord
och Jennie ett. Och vill ni veta? Vi fick jätte mycket
beröm av vår lärare. (A)


Som sagt jag har varit ganska så slö under hela serveringen
så tänkte jag att nu får jag visa vad jag går för ;)
Det gick hem :D :D :D :P


Efter skolan så åkte jag och Jennie hem till mig och
däckade ganska så fort i min säng. Tills Jennie
väckte mig och precis samtidigt skickade Alex
sms till mig.


Den pojken måste verkligen känna på sig när
jag vaknar och skit ;)

Jennie drog sedan kom Alex hit vid halv sju. Vi lagade
mat och åt. Sedan såg vi film och var ute och gick.
Jag var ganska så rastlös och hade rycken. ;)

Vi kom in och åt igen sedan kollade vi Pocahontas
och Bambi. Sedan däckade jag.


Att sova på en vän en hel natt
Man känner sig verkligen lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0