Ohhj Rebecca här (igen) ;D <3<3<3


Nu har lilla fröken Estelle frågat mig om jag kan skriva några rader här va. Och ja visst kan man göra det! *säger jag och gäspar* nej jag skojar bara (a) !
Nåå Estelle har varit hos mig i några dagar nu - sen i fredags om jag minns rätt. Då sov hon här och sedan åkte hon till Ryd en vända och sen kom hon till mig igen under kvällens gång :D och hon ska hem på onsdag tror jag det är sagt!

Imorgon ska jag röva med lilla fröken Björkman med till Växjö, då hon ska få träffa EmmaKäll och kanske t.o.m Alexandra, med flera. Vart vi ska vet jag icke ännu, sånt som märks! Och sen blir det att vi sover någonstans, vart vi nu ska.

Nej nu börjar hon spåra ut :O
NU BER HON MIG TA EN SUP OCKSÅ :O vafan häänder :O :O , om jag inte skulle ta den där supen så hade jag dött av uttorkning :|
jaja den dagen lilla flicka ! ;D dream on ;D du slipper inte mig än, om du nu skulle ens vilja de!
Nej nu känner jag att de spårar ut här för min del också. Ska ta och gå in till mitt rum nu och ladda min mobil så jag kan fortsätta att smsa med Thimmy! :D så får Björkman säga vad hon vill - HA !

Goood Night !

Estelle, glöm inte att du är värdeful ! <3
HAHAHHA nu kom jag på en låt om jag sjöng på konfermationen! XD HAHAHA satans ful låt :D

Nej nu avslutar vi detta va? :D
jaa de gör vi ! BYEBYE BABIES :D <3<3

Loooove min estelle !



btw, vi har bakat cupcakes idag :D:D



////// REBECCA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0