5 Januari - Min data igång

Efter helgen som har varit har jag orkat ta fram min
data och skriva något vettigt här i. Har bara inte orkat
det på Beccas dataor för hon vill ha den för sig själv ;)

Som sagt så berättade Becca om helgen igår i min
blogg. :)

Som sagt jag drog till killen en vända i lördgas och det
var mys pys hemma hos honom tills Becca och Thimmy
kom och hämtade mig :P Jerry kom ju också hem till Micke.
Saknar min pojk. Vet ju inte när man träffar han nästa gång
eftersom jag är rätt fullbokad nu i Januari och början av
Januari. Ska se om jag kan hitta en lucka för att honom.
Tycker synd om han fan :O Vi får se hur det blir. <3

Idag blir det Växjö med Becca och träffa hennes kompis. (:
Vi ska ha en mys kväll hemma hos henne och jag som
behöver plugga. Men ffs det är LOV ! :O Ska man plugga
eller ha kul? Man ska kul annars är det inget lov . :O !

Saknar min Aleksandra det är sjukt tomt utan henne! <3

Undra det kommer bli nu när man kommer hem till Hbg
på onsdag. Tyst och ensamt utan någon vän vid min sida.
Jag hoppas jag överlever!

Jag är glad, för nu vet jag hur jag vill ha det.
Nu hoppas jag på det bästa!

Kommentarer
Postat av: SysterAleks ! <3

Saknar dej också estelle.. så sjukt tomt utdan dej.. Och du kmr klara dej, jag finns vid din sida hela tiden och jag ska försöka göra så att du klarar av varje dag<33

2009-01-06 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0