29 Januari - Vi gör val

Idag blev det en dag hemma. Vill inte riskera en dag
i skolan och sedan bryta ut igen. Då tar jag hellre och
vilar upp mig idag så jag orkar med morgondagen.

Vi ska ha som sagt ca90 gäster i morgon. Då måste
jag vara med och alla andra i klassen för att det ska
gå. Om jag är sjuk imorgon det skiter jag i för jag ska
servera imorgon !

Idag vet jag inte vad som händer. Prata med Aleks och
beställa biljett till Nybro imorgon. Ska ju till min efterlängtade
unge imorgon ju. Jag verkligen saknar henne sjuk mycket.
Jag hoppas hon kan ta bort all min gårt känsla jag har
inom mig. Den jag har haft allt för länge nu.
Aleksandra Jag Älskar Dig!

Vi gör våra val.

Jag gör mitt val genom att ta ett steg tillbaka för jag orkar
inte bli sårad igen.
Du är välkommen till mig då du känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0