28 Januari - Barnfilm, pasta med Alex och Jennie

Jag vill bara glömma.
Vill bara sluta vara rädd.

Skolan idag var ju inte den bästa.
Palla mig till skolan och jag jag gjorde inte allt för
mycket. Vi hade en för beställning idag. Gick bra bra
tills då vi hade tagigt ut varmrätten. Jag blev som en
förstelnad människa. Så fort Jennie sa mitt namn
började tårana komma. Jag hade bara väntat på dom
hela dagen.

Jag åkt hem. Pallade verkligen inte vara kvar.
Kom och somnade i soffan i drygt 30min då
Alex väckte mig. Han var på väg.

När han kom så pratade vi och det var skönt. Sedan
kom Jennie efter drygt en timme :D <3

Jag lovar jag har hittat en kompis som är lika mycket
barn sm jag :D Haha .
Vi kollade på Vi alla barn i Bullerbyn och åt pasata som
vanlgit. ;)

Vill bara tacka er för att ni finns då jag behöver det.
Hade inte klarat av detta annars.
Jag hoppas min rädsla kommer försvinna.
Du verkar vara en helt underbar människa.

  


  


Haha kollain så ful bild xD
Men jag är som sagt sötast i världen ;)




Haha okej bilderna är inte de bästa;)


Kommentarer
Postat av: Alekss <3

hahahahah :) mysigt värre ju.. Snart kmr jag också :D<3

2009-01-28 @ 20:01:22
Postat av: Alex med X

hahaha jag ser inte klok ut :) men tack för en rolig dag :)

2009-01-28 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0