1 Januari - 2009

Nu är det år 2009 och det känns som ett nytt år.

Sitter och skriver med min flicka Becca och min
Micke ! <3  I väntan på att min andra flicka Aleks
ska ta och vakna. Det blev ju en sen natt i natt.
Somnade ju inte fören runt halv fem i morse.

Ja skojar inte om jag säger att jag hade den bästa
nyår hitilts alltså ! Jagg hoppas mitt nya år kommer
bli minst lika bra om inte bättre än firandet. :D

Bilder kommer komma när jag orkar lägga upp dom.

Ni får ha en toppen första dag nu på nya året . :)



Kommentarer
Postat av: R

Runt halv vad gumman ;)

tror du har glömmt att skriva FEM där med :D



Vi ses imon älskade flicka <3

2009-01-01 @ 13:34:27
URL: http://lodge.blogg.se/
Postat av: SysterAleks ! <3

hahaha detta va den bästa nyåret hitills :) speciellt med dej också<3

2009-01-03 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0