5 Februari - Brandkåren

Mina spya är på väg upp och jag mår skit.
Jag ska till skolan imorgon. Funerar på
att skicka iväg ett sms till Elin och tala om
att jag vill stå i kassan för att jag inte mår
så bra. Aja vi får se hur det blir. och tro nu
inte att jag är sjuk. För det är jag inte. Det
är min jävla fitt mens! :O  Jag verklige hatar
den och vill döda den ! :O 

Jag har varit i skolan idag då. Vi fick lära oss
flambera.

     



Bilder ifårn det då :)
Jag hoppade att göra det eftersom att jag hade så ont ^

Ja när vi börja tröttna på att stå och kolla på när alla gör det
så går brandlarmet på Parapeten. Vi bara är det någon som
leker eller va ? :S Nej vi skulle gå ut och det var ingen övning.
Barandkåren kom. Där ute ståd vi och frös som fan. !



Vad det var för fel var detta.
Fläcktarna har slutat fungera så inne i köket var det värsta rök
målnet avstekos osv. Man kunde inte vara där inne. Fast sedan
vädrade vi och sedan kunde vi äta och skit. Sen fick jag för ont
för att vara kvar så jag drog hem.

Jag ligger i sängen och typ sover. Då kommer Jennie och Johanna hit :)
Senare kom Berlina och Carro (: <3 Man bara haha. Folksamling!
Jennie skulle bara hämta sin laddare till mobilen som hon hade glömt här.

Nu ringde Becca så nu avslutar jag detta :P
Ha det bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Alekss <3

Verkar ju bra de :)<3

2009-02-05 @ 19:38:55
Postat av: Jennie juhlin

misslyckad bild påmig men tack

HAHAHAHA

sjukt

2009-02-05 @ 22:38:53
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0