Svar från frågestunden

Jag är en kille på 17år. Vad ska man göra ifall man kommer i en situation där fåglar börjar anfalla en?

Svar: Ja vad man skulle ta och göra? Jag skulle hum springa för livet och gömma mig bakom dig ;)


  

Yoo Esste.. hmm.. en fråga nu då.. Varför ööhmm.. alltså.. haha ! kmmer inte på någon vettig fråga.. hmm.. JO nu kom jag på en!!!!!!.. varför bytte du från Petra till esste :P?

Svar: Jag har alltid velat heta Estelle sen sex sju år tillbaka. Sen för ca ett år sedan vågade jag byta från Petra till Estelle.  Jag bytte även mitt efternamn från Sjöström till Björkman för jag vill inte ha namn efter min pappa.



Vad ska du göra på lovet? :)

Svar: På fredagen ska på 18års fest i Urshult hos Rebecca. På lördag åker jag hem till mamma och min lillasyster. Hoppas på storasyster är hemma. Stannar i Ryd med Jennie tills på måndag då jag och Jennie tar tåget hem till Helsingborg.  På tåget träffar vi på även Aleksandra. Hon ska vara hemma hos mig under lovet. Sen har jag planerat att vi ska ses Jacke. Aleks får vara med på hörn. ;)

  

  

vad tycker du mest om med dig själv och vad tycker du minst om?

Svar: Jag tycker mest om med själv att jag är just den jag är och att jag inte vill vara någon annan.

Det jag tycker minst om med själv är att jag så himla rädd för vissa saker.

  

  

är du hungrig?

Svar: Jo jag är hungrig :O

  

  

Vet du var du ska ge mig när jag fyller år :D ?!

Svar: Jo jag vet vad jag ska ge dig Rebecca. Du ska få en potatis ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie juhlin

potatis is tha shit

2009-02-09 @ 22:49:16
URL: http://venusdoom.blogg.se/
Postat av: jaqueline

joo vi måste ses! så är det bara :)<3

2009-02-10 @ 07:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0