Ja då ändrar vi på planerna

Jag skulle ju till Halmstad idag, men så blir det inte.
Jag åker till Älmhult där Beccas mamma kommer
och hämtar mig.

Nu sitter jag i soffan och varit i skolan. Fredagar är
verkligen slappa.

Jo idag i skolan så fick jag veta att jag inte hade
lämnat in en uppgift som jag visst har gjort.
Jag bara vad snackar människan om. Så jag satte
mig och kollade igenom mina mail som jag har
skickat och där var det. Så jag bara MOHAHAHA.
Så slipper skriva om det. Nu ska jag bara ta och göra
allt annat också.

Frågan är vad jag ska ta och hitta på nu fram tills mitt
tåg går. Det går vid halv sex. En sak jag har jag kommit
på att tiden verkligen går SAGTA !

Kommentarer
Postat av: jaqueline

har ny blogg :)

2009-02-28 @ 16:06:23
URL: http://jaqlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0