Vet redan om slutet

Kan inte förstå detta. Är sjukt trött fast jag har sovit under dagen. Jag bruka ju vara så full av energi annars ju. Fast icke som nicke nu gäspar jag och kan knappt hålla mina ögon öppna. Ska inte sova ännu då lär jag vara lika trött som idag. Jag vet jag är ganska så speciell när det gäller att sova. Om jag sover mer än sju timmar blir jag sjukt trött. 

Sitter och funderar på om jag ska skita i att komma imorgon till skolan eller inte. Det känns som att det kanske är bäst för att komma ifrån, men måste komma för gå på lektionerna. Det är så svårt att undvika, man känner att man borde, men vill inte. Jag vet inte vad jag ska göra snart. Snälla hjälp mig på traven. Jag vet redan om slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0