Vakna

Hon sover bort sitt liv. Nja det vet jag inte, men hon är omöjlig att väcka. Jag orkar inte springa ner och väcka henne. Klockan är liksom över ett. Nu får hon vakna så man hinner med det man ska göra idag. Hallå där. Jag snackar om Ika min vän. Jennie hon ligger här i sängen och är vaken eller halv vaken. Hon ligger där tills Ika har vaknat tror jag. Förstår inte hur dom kan sova så mycket höhö. Ähh jag ska inte säga så mycket här va. 

Nej nu ska jag ta och byta om och se vad som händer. Hörs!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha ja sov. men ändå inte. ja gillar att sova:D d e skönt:D haha. typ ja:P haha. Men ja sov o tills Ika va klar, men ja. haha ja e sepe:D äyäy:D ha de trevligt på bian:D

2009-12-30 @ 18:12:19
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0