Uppe

Som "vanligt" har jag varit uppe innan åtta idag. Idag var det tandläkaren som stod på schemat och igår var det jobbet. Nu sitter jag här och är ny duschad och ska snart ta och äta lite frukost. Mamma och lilla syster sover. Dom får sova fram till tolv sedan väcker jag dom. Vi ska till Halmstad till min stora syster så vill helst komma iväg innan ett. Så får se vad jag lyckas med. Mamma snackar om att jag ska köra, men vet inte riktigt om jag vill det i detta väder. 

Igår så jobbade jag och efter så gick jag hem till Becca. Kom hem efter halv tio igår och jag orkade inte blogga eller direkt göra något. Var på piss humör och sjukt trött. Somnade vid tolv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0