Tar det för givet

Det som jag verkligen tar för givet är om man planerar något är att folk inte kommer. Framför allt när personer säger "kanske". Det är då man få en känsla inom sig som säger att den personen kommer inte komma för den kommer att komma på något annat göra. 

När en personen säger att det till exempel lockar, men har på känn att det var något annat som händer samma dag så det första som dyker upp i huvudet på en är just det att denna personen inte har något annat planerat, men säger så för att komma med en undanflykt och sen under dagarna försöka komma på något annat att göra. Fast sen kan det ju vara så att personen talar sanning. Det är alltid sådant som märks. 

Det är en sak jag vet, jag känner inte denna person så bra ännu så kan inte tro på det ena eller andra. Jag tar bara för givet att personen inte kommer och lär känna personen efter det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0