Syster imorgon

Min mage gör ont av hunger. Man kanske borde äta? Eller jag vet inte får se om jag orkar. Är sugen på hamburgare. Jag vill ha! Fast orkar inte dra in till stan så jag skiter i det. Blir en macka kanske.

Ja vad har hänt idag, jo jag har inte gjort något alls vettigt idag mer än legat i sängen och var en snabbvända i skolan och mycket mer än så har det inte varit. Ska till min efter längtade syster imorgon i Halmstad. Nu har båda tid efter mycket lång tid. Tycker det är synd att vi inte ses lika ofta som innan. Träffade henne mer när hon bodde längre bort och nu när hon bor en timme ifrån mig så ses vi typ aldrig. Så nu är jag super glad att få åka till henne!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det var verkligen huur fint som helst :o finaste jag har sett!

2009-12-14 @ 20:07:11
URL: http://lodge.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte söt blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-15 @ 01:04:07
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0