Spel snack

Blev inget att simma tack vare den där jävla vattenläckan i Helsingborg. Ja så kan det ju gå. Så har suttit och roat mig här vid min dator med Ika och Stoffe. Snackar om HoN WoW och bajs. Jag fattar zero alltså. Jag och spel är verkligen inte min grej så jag har bara suttit att fula mig. 

Christoffer säger:
*Hmmm, men det är jättelätt att lvla nu ?
*recruita dig själv  :)
*Fast blir kanske samma kostnad
ikis säger:
*men det är så..
*jobbigt
*ja
*typ
*men alltså dom andra är ju 80
*så får tvinga dom att boosta mig D
*xD
Christoffer säger:
*Aa, men tid är pengar ^^
*åhnej ! inte "xD" smileyn ;(
ikis säger:
*xD
*xD
Christoffer säger:
*:'(
**cut*
ikis säger:
*Undra om estelle fatta något :D
Christoffer säger:
*Nää, tveksamt
*0=)
ikis säger:
*haha :D
Christoffer säger:
*Hmmm, men det är jättelätt att lvla nu ?
*recruita dig själv  :)
*Fast blir kanske samma kostnad
ikis säger:
*men det är så..
*jobbigt
*ja
*typ
*men alltså dom andra är ju 80
*så får tvinga dom att boosta mig D
*xD
Christoffer säger:
*Aa, men tid är pengar ^^
*åhnej ! inte "xD" smileyn ;(
ikis säger:
*xD
*xD
Christoffer säger:
*:'(
**cut*
ikis säger:
*Undra om estelle fatta något :D
Christoffer säger:
*Nää, tveksamt
*0=)
ikis säger:
*haha :D

Kan säga så mycket att jag verkligen inte fattar något i det där spel snacket!
Men jag är lika glad för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0