Sista inlägget!

Gäsp gäsp ...

Inte ens sista dagen på året får man sova så länge man vill. Det är nästan lite taskigt tycker jag. Fast måste man upp så måste man upp. Väntar på maten, men den verkar ta ett tag till. Sen typ vid fem ska vi ta tåget till Perstorp på värsta hemma festen ute i skogen. Hoppas på at det blir kul.

Just nu sitter jag och kollar på Vi alla barn bullerbyn. Den är en massa bra ska ni veta. Jag vet jag är ganska så speciell. Tycker om barnfilmer, men det väl inget fel med det väl? Nja det tycker vi inte.

Får se om jag hinner skriva mer innan det blir ett nytt år annars så hörs vi nästa år.
Ha en toppen kväll alla ! <3


Anna ! <3 <3

Kommentarer
Postat av: jennie

Barn filmer is the shiet:D

2009-12-31 @ 14:33:11
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0